Mongolia

3 april 2019 - Ulaanbaatar, Mongolië

Gearriveed in Mongolië na 23 uur in de trein vanuit Irkoetsk. Laatste avond Rusland in style afgesloten met (te) veel wodka en een paar moves🕺 op de vloer😎😃. Paar uurtjes geslapen en weer top fit😅 de trein in voor Mongolië. Na aankomst Ulaanbataar opgepikt door guide en afgezet bij een verblijf in een traditionele ger tent. Tweede nacht in een ger bij een nomaden familie in Hustai np. Dit was echt in the middle of nowhere. Heel primitief maar wel een leuke ervaring ondanks dat niemand Engels spreekt. Dag ervoor een dobbel spel geleerd met botten van schapen enkels. Leuk spel dus dat was mijn avondje🤗. Op de terugweg beetje opstootje gehad met het Mongoolse leger. Die waren daar vandaag een oefening aan het doen. Dat wist mijn guide niet dus kwamen we in aanvaring met een commandant. Gelukkig liep het met een sisser af(thanks to my guide) en konden we verder. Niet echt vriendelijk was dat commandantje🤔😄. Nu zit ik in een café met een biertje in Ulaanbataar en morgen vertrek ik richting Beijing. Adios

1. Yellow:
    22 april 2019
    Lekker bezig maatje. Met jouw kwaliteiten kon je dat commadantje wel hebben toch. Leuk te lezen over jouw ervaringen. Back in Holland zijn we pasen aan het vieren op zijn best. Mooi weer veel eieren en af en toe een biertje.