Poland

31 augustus 2019 - Woiwodschap Łódź, Polen

Yep Polen dus.

Was dus even in Nederland(wat een pokke eind vliegen toch)😮 voor onder meer 2 verjaardagen waaronder die van mij(40 inmiddels🥳👴🏽) en oma die 90👵👵 werd. Niemand wist ervan🤗 dus de verassing was extra groot. Beekie, mn maatje, meegenomen als verassing naar Schotland. Die werd ook 40👴🏽 op dezelfde dag. Auto gehuurd en een paar dagen de highlands( geen monsters gezien btw)in geweest en vervolgens op de 25ste van juli in Edinburgh verjaardag gevierd🍻🍻🥰. Mooi weekje!! En we hadden nog mooi weer ook😎😎.

Daarna in Nederland nog wat laatste dingetjes geregeld👨‍🔧🤓 en inmiddels zit ik alweer bijna 3 weken in Polen🙂. Ben nu met een Pools vrouwtje🤗 die ik heb leren kennen in Maleisië aan het rondtrekken😋 in Polen. Zitten nu tegen de Slowaakse en Oekraïense grens aan en het is verassend mooi hier☝️. Voor de road trip zaten we in haar molen( niet actief) in het bos( beetje klussen voor kost en inwoning😬).Airbnb te huren. Foto's volgen. Super relaxed en stil daar😍. En als het verhuurd is zitten we in Gniezno of Poznan🙂. Poznan is een leuke stad met leuke pleintjes en veel eet tentjes en barretjes🍻. Aanrader mocht er iemand naar Polen willen🤷‍♂️. Ben zelf met de 🚂van Veenendaal de Klomp ( eerste keer sinds ik weg geweest ben weer is met de trein en meteen een uur vertraging en via een omleiding in de juiste trein terecht gekomen, fuckin NS😣😖🤬) naar Berlijn gegaan en daar opgehaald en vervolgens nog 3 uur😳 naar Poznan. Gelukkig verkopen ze hier nog bier bij benzinestations🍻😬.

Kan prima zonder bier hoor maar het schrijft/tikt zo lekker🤷‍♂️😇😋

Eerste en tweede avond meteen raak😇. Dacht even rustig🥴 te beginnen maar die gasten lussen wel een sappie hoor dus dat ging met gas🤔😬 erop. Wodka shotjes gaat hier dus via long drink glazen🤪🤷‍♂️🥺. Wist ik dus niet😳

Zit inmiddels in de bergen en morgen maar is een beetje hiken! Maar nu eerst ff een sappie🍻. Van hard🤷‍♂️werken krijg je dus dorst🤗.

Ciao comrads😘

1. Mokki:
    1 september 2019
    Ziet er weer gaaf uit maat.
  2. Jantje Mondfrans:
    Thnx mate
  3. Tante Herma:
    1 september 2019
    Wat n prachtig land ook Polen 😍en die molen aan et meer..Superplekje
    Je zou bijna niet meer aan het “gewone” leven willen denken😝
    Tot je volgend reisverhalen/fotoos👍
  6. Jantje Mondfrans:
    Thnx sis
  7. Berry van den Hee:
    Mooie plaatjes Janos!!..
    Ga mijn volgende vakantie ook maar naar Polen kom je tenminste geen Hollander tegen!!! Veel plezier daar!!
  8. Jantje Mondfrans:
    2 september 2019
    Zeker doen batser. En nog goedkoop ook. Waarschijnlijk net zo ver rijden
  9. Berry van den Hee:
    2 september 2019
    Mooie plaatjes Janos !!volgende vakantie ook naar Poolen kom je tenminste geen Hollander tegen👍😙
  10. Jantje Mondfrans:
  13. Chris:
    👍🏾👍🏾😉🙂
  14. Yellow:
    4 september 2019
    Ey Janneman ziet er te gek uit... Nu snel een baan krijgen in Aussie kun je daar weer rapido heen. Of zit je vast aan een relatie;-)