Land of plenty

5 november 2019 - Ulladulla, Australië

G'day mates.

Heel kort verhaaltje😴. Ben dus in Australië, in Ulladulla(klein dorpje aan de oostkust zo'n 4 uur rijden ten zuiden van Sydney en staat gewoon op Google Maps btw🤷‍♂️) op dit moment. Woon nu tijdelijk🤔 op de camping in een tent. Goedkoopste🤑 optie en heb nog een douche ook😉. Ben druk 😓met werk zoeken en heb al wat gesprekken  gehad maar nog niks concreets😲. Komt vast goed☝️. Zit dus doordeweeks op de camping en in het weekend pak ik de tent🏕 in en ga een stukkie toeren🏞🏖. Al is hier een stukkie al gauw 4 a 500 km😎 als het al niet meer is. Prima te doen en lekker rustig op de weg. En ja heb een auto gekocht in Sydney. Prima bakkie🚗 met maar 82000 op de teller. Had ik geluk mee😉.

Ben na Polen dus niet meer in Holland geweest en rechtsreeks naar Sydney gevlogen. Mooie tijd gehad in Polen en zelfs good old yellow😬kwam nog een weekendje langs. Zoekt me overal op die mooie dikkop😘. Was gezellig gozerd🍻🍻.

Verder heb ik niet veel te melden dit keer. Foto's staan erop onder het kopje Australië.

Speak later

1. Saskia:
    Have fun! 😘😘❤
  2. Jan:
    Thnx sassie
  3. Linda:
    5 november 2019
    Hey Jan, leuke foto's! Wat zie je er anders uit met dat korte haar. Staat je super leuk! Je zou niet zeggen dat je 40 bent 🤗
  4. Jan:
    Haha thnx Lin
  5. Natasja:
    5 november 2019
    Jan je haar eraf wat zonde. Nu ben je weer precies jantje van vroeger haha jong bloempje. Vrienden van ons zitten ook in Australië blijven daar sowieso een jaar. Meen dat ze nu in Numurkah zitten. Glenn zet daar iets op. Maar geen idee of dit bij jou in de buurt ligt aangezien je snel 4-500 km moet rijden om ergens te komen.
  6. Jan:
  8. Jan:
    Inderdaad zussie
  9. Berry van den Hee:
    5 november 2019
    Jantje ik zou zowat verliefd op je worden met dat haar staat je goed dikkop!!
  10. Jan:
    5 november 2019
    Dat was je toch al batskop??😅😅
  11. Chris:
    👍🏾👍🏾😉😀
  12. Jan:
    ☝️☝️✊✊
  13. Tante Herma:
    5 november 2019
    Ulladulla😍alleen al voor de naam zou ik er willen wonen
    Succes met het zoeken naar n baan en blijf vooral foto's maken 🤗zo leuk dit
  14. Jan:
    Doe mn best!! Thnx
  15. Sylvia:
    5 november 2019
    Whaaa jan dat korte koppie geweldig!!!!!!😍👍
    Zo leuk om het te volgen.
    Succes met werk zoeken 👍👊
  18. Jan:
    Lekker he haha🕺🕺
  19. Yellow:
    13 november 2019
    Gozert... hoe gaat het nu dan? Al ergens op gesprek geweest, ouwe gek?